mi lehettem volna, mi lennék de mi vagyok.




mi voltam,mi lehettem volna

voltam már versenyfutó                                 mezítláb
lehettem volna szelíd                 ha                nem mar meg egy csörgőkígyó
voltam már vad, amit                                     egyetlen                       lövéssel letepertek
lehettem volna
néma
csendes
szótlan
voltam már lángokban álló                         égő ház
lehettem volna köveket áttörő rohanó        folyó

mi nem voltam 

nem                                                             lehettem tükörfényes selymes csobogó patak
soha                      nem                               lehettem maga a láng,ami lerombolja a házat
nem                      voltam                           nesztelen puha lebbenés
soha                      nem                               lehettem csőbe töltött töltény  
soha                      nem             láttam       mások szemében saját magam,ahogy fülig érő mosollyal,szótlanul hallgatom szívem kalapálását. 
soha       nem       volt       elég        vékony       karjaim        nyugalmat       sugárzó       biztonsága.
                      
mi soha nem voltam..


https://data.whicdn.com/images/302071170/large.jpg

Megjegyzések