kérdezz, válaszolj !

Regi, köszönöm a kérdéseket.
[ válaszolok rájuk, de nem fogom továbbadni senkinek, mivel ez ua. mint a liebster award díj. ]

Kérdései:
1. Mióta bloggolsz?
hát, ez a blogom, nem olyan rég nyílt meg, de már több éve, egy másikat vezetek.
2. Mi ösztönzött erre?
szeretek írni, leírni a mindennapjaimat, idézeteket, gondolatokat.
és ide tettem fel a fotóimat is.
3. Ha történeteket írsz: van valóság alapja?
szoktam azokat is, de keveset, és igen mindig van valóság alapja.
4. Kedvenc könyved?
nincsen.
5. Mit szeretsz csinálni szabadidődben?
a kutyámmal lenni, a barátaimmal, fotózni, filmeket nézni, írni.
6. Az olvasóid tudják ki vagy, vagy névtelenül bloggolsz?
tudják,hogy kivagyok, barátaim is olvasnak,rendszeresen.
7. Miért szereted a nyarat?
hát, nem is tudom, nyáron minden más.. az emberek kedve, hozzáállása a dolgokhoz.
8. Hányadikba mész?
10.-be
9. Van más ismerősödnek is blogja?
hát, nincsen.. egyik barátnőmnek van, de nem gyakran frissít.
10. Szeretsz saját dolgokat megosztani az oldaladon? Ha igen, az azokra való negatív  visszajelzés mennyire zavar meg?
szeretek, sőt. általában 90% a blogomon saját dolog, gondolat.
eddig nem kaptam, negatív kritikát, de ha kapnék, nem zavarna, mert nem tetszhet mindenkinek amit egy másik ember gondol. csak szeretem ha normálisan írják le az emberek amit gondolnak.
11. Volt már olyan, hogy abba akartad hagyni a bloggolást? Ha igen, abba is hagytad??
a régi blogomnál igen, és abba is hagytam egy időre. de mindig jöttek új gondolatok, új érzések, amiket leírtam. most se írok mindennap a másikba, mikor ide szinte mindennap, kis szünetekkel szerkesztem.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése