teljes káosz

nem is tudom hol kezdjem, mivel már jó pár napja nem írtam, és nem mellesleg ez nem vall rám.
de nem volt időm semmire.. Esztit fotóztam, este este haza, másnap Tinával voltam, városban voltunk, tegnap a könyvekért mentem, és Tinával voltam, fotóztam. este lusta voltam. 
annyira lehangoló,hogy már itt az iskola... a nyakamba vehetem megint, a több mázsás terhét a sulinak, a tanulásnak, és persze előrelátom,hogy a veszekedéseknek is.. és az a tudtad, sem vigasztal,hogy szülinapom lesz, és az a tudtad, sem,hogy lehet,hogy megyek fel Pestre. idegesítő iskola.. szokásosan,most sincsenek terveim,hogy majd azt meg azt meg azt fogom csinálni. Lehet,hogy megint lusta leszek, lehet,hogy másképp fogok hozzáállni a dolgokhoz. színjátszóra is kíváncsi vagyok, hogy egyáltalán össze tud-e állni egy csapat. 
holnap 5-kor évnyító, semmi kedvem,semmi hangulatom. 
úgy vagyok vele,hogy ez csak egy rossz álom, és még csak most kezdődik a nyaram, és azt teszek amit csak akarok, és megteszem mindazt amit akarok! de hát.. majd suliidőbe (?) 
elterveztem én az egész szeptemberem, nem a sulirészét, mert azt különösebben hidegen hagy.
10.-én szülinap, akkor arra kéne valami hiperszuper dolgot kitalálnom, 
szeptember elején, nem tudom pontosan mikor irány Pest (remélem) 
aztán 17.-én anya szülinap, amire sütnöm kéne valami meseszerűt.
a többi napom meg úgy fog eltelni,hogy siránkozom, és nyavalygok a hülye suli miatt.. 


most meg szépen fogom magam, elmegyek és keresek valami hiperbombasztikusan jó filmet és megnézem. 
utána hozok idézeteket, mert találtam pár nagyon jót.
puszi mindenkinek. 

Megjegyzések