2.lettem a blogversenyen..

amint a címből is láthatjátok, második helyezést értem el a 'beautiful monster' versenyén.
nagyon megörültem, nem is annak,hogy második lettem, hanem amit kaptam dicséretnek :

" Második lett klajuu. Ami Dett-nél a design,nálad a tartalom. Az 'életszemlélet.' is pont egy olyan blog -legalábbis számomra- ,amelyiknek ha meghallom a nevét,egyből eszembe jutnak a képek,a bejegyzések.. meg úgy az egész blog. Nagyon eredeti. Amikor csak tehetem az oldalt bújom,hogy írtál-e már ki valami újat vagy ilyesmi.. :D:DDD Ami pedig a képeidet illeti.. Komolyan van hozzá tehetséged. Azok is csudijók. Viszont nekem az előző design sokkal jobban tetszett. :)  
annyira örülök, amikor valaki ilyen formában leírja a véleményét, és még az,hogy ez pozitív.. szóval,nagyon köszönöm!:)

http://2.bp.blogspot.com/-5CIeIzntwcg/UGcdKrVRg8I/AAAAAAAAC6A/CVTGPx89f8c/s1600/okelevel+kajuuu.png

Megjegyzések

Megjegyzés küldése