érzés..

tudod, milyen az amikor a volt legjobb barátnőd,annyit nem bír mondani, a szülinapodon,hogy boldogot? 
és te tudod, hogy fog, vagy éppen számítsz valaki,hogy huha, ő biztos fog rád gondolni, aztán mégse.de hát, teljesen más felfogásom lett, egy-két dologról. 2012 van, és semmit de semmit nem várhatsz el az emberektől. max. a szüleidtől, biztos,hogy majdnem minden emberben csalódtál már legalább egyszer, és tuti, hogy megbántottak már, esetleg olyanok is akik azt sem tudják,hogy kivagy..bevezetésnek ennyi.most olyan, semleges vagyok.. se boldog,se szomorú,se vidám, olyan semleges, nem akarom,hogy bárki is elcsessze a maradék perceimet, a napból, vagy,hogy valaki felvidítson. csak egyszerűen semlegesnek akarok maradni.
ugye nincsenek véletlenek, szerintem. ma névsor szerint hívtak ki felelni, és 18.. hát mondom oké, tanultam, de miért pont én? első felelés, szép. jó jegyet kaptam, tanultam is, nem szoktam parázni feleléseknél.. csak ilyenkor mindig nézek,hogy de még van 27 ember baszki.. 
amióta elkezdődött a suli, semmit nem csináltam, igaz időm sincs. hétvégére próbálok betenni, egy kis fotózást.. nem tudom.így ennyi, idézeteket, nem hozok max. hétvégente, írok majd ha kedvem tartja, további jó bohókás estét. 

Megjegyzések