iskola..

teljesen frusztrál az érzés, hogy már az évnyitón is voltam, és hogy hétfőn be kell mennem, akkor is ha csak osztályfőnökik lesznek. nem nagyon vagyok oda az osztályomért, meg szerintem nem is vagyunk egy igazi osztály, inkább csak szeretek belőle egy-két-három-négy-öt embert . 
az se nagyon van az ínyemre, hogy elkerültünk valahova az égtetejére.. mindentől messze, normális emberektől elzárva.. van vagy 8oo ember a suliba, és minket kellett oda tenni a világvégére..
büféhez majd futnom kell,mint egy gazella,ha akarok venni valamit, és majd tolakodnom kell,és úgy fogom magamat érezni,mint elefánt a porcelánboltban.. elolvastam az ideiglenes órarendem, azt valamennyire elfogadhatónak tartom, de pont a szülinapomon, hétfőn lesz megváltoztatva, és ahogy ismerem az őfömet, meg amugy a B-s osztályokat tuti valami szerencsétlen 5napos szigort kapunk.
szeptember elseje van, és úgy érzem magam,mint ősz közepén, tegnap előtt még rövinadrágban flangáltam, ma meg hosszúgatya, zokni minden csodadolog.. 
lassú pazar zenét hallgatok, és élvezem a nyugalmat,amíg lehet.megnéztem ma a Ted-et és szétnevettem magam, szerintem irtó édes film.. azt se tudom, hogy álljak neki a sulinak, azt se tudom vele milegyen, azt se tudom magammal mi legyen..  de tegnap este eszembejutott,hogy sokkal egyszerűbb, ha érzelemmentes leszek, olyan leszek,mint egy palack rózsaszín kupakos víz.. buborék mentes, de érzed,hogy más,mint a csapvíz.. 

és mellesleg nagyon szépen megkérek MINDENKIT,hogy olyan dolgot, amihez oda van írva,hogy saját gondolat, vagy kép, vagy esetleg amit most írok (-.-) ne fogja meg és ne másolgassa át sehova... mert esküszöm, van olyan,aki fogja és ezt is kiteszi valahova.. kitudja. 
na mindegy, bubimentes élet!! 

Megjegyzések