második közvéleménykutatás..

szia mindenki. 
meghoztam a második sikeres közvéleménykutatás eredményét.
ha engem kérdezne meg valaki, napokkal ezelőtt, sőt szerintem órákkal ezelőtt is azt mondtam volna,hogy nem változtatnék meg semmit,mivel az már a múltam, és a jelenemre fogok koncentrálni, de vannak olyan lezáratlan dolgok,amikbe hogyha bele se megyek, vagy meg sem ismerem őket, nem fájna,vagy nem lenne olyan nyomasztó, hiányérzetem, szóval. igen egy-két dolgot megváltoztatnék.. 
mindenki döntse el,hogy mi az a dolog amiért érdemes szenvedni, és miért nem és, mi az ami a múlt, és mire kell koncentrálni, ezt üzenem mindenkinek . :)

szokás szerint, teszek fel megint egy kérdést, amire kíváncsi vagyok, vagy esetleg te kedves válaszó kíváncsi lehetsz, hogy mit is mondanál rá.. 
nagyon szépen köszönöm, azoknak akik szavaztak a fotóimmal kapcsolatban is. :)

Megjegyzések