mire lenne szükségem.. ?! saját

ha az ember leül, és elgondolkodik azon,hogy valójában mire is lenne szüksége, nagyon sok dolog megfordul a fejében. néhány alapdolog: pénz, boldogság, szeretet,család, egészség. 
ha le kéne írnom, mire lenne most szükségem, akkor biztos,hogy egy embert írnék le.. egy embert,aki szeret engem. aki elfogad olyannak, amilyen vagyok. aki nem nevet,ha valami hülyeséget csinálok, aki tanít. akire felnézhetek, aki az ágyam mellett ül, ha beteg vagyok, aki jóéjt puszit ad, és megvárja míg elalszom, és utána is mosolyog, és örül annak,hogy a karjaiban tarthat. egy olyan emberre lenne szükségem, aki nem csap be. aki kerüli a hazugságot, aki nem tudja, mi az,hogy hűtlenség. akinek nem csak egy délután vagy egy filmezés erejéig kellek.. aki akkor is ott áll mellettem,amikor mindenki más elmegy, akinek még a fárasztó iskola után is van ideje rám, akinek nem kérdés,hogy vele legyen-e a szülinapomon, aki velem is tud foglalkozni, de a barátait sem veszíti el, akit ha meglátok, vagy meghallok mosoly a szívem, és mosolygok én is. egy olyan ember, aki bárhol, bármikor sétál velem kézenfogva az utcán, aki elviseli a szüleimet, és elvisel engem is. akinek nem vagyok teher,nem vagyok gond, és nem fáradtság neki,hogy velem foglalkozzon. aki ha nem tud aludni, ír egy sms-t,azzal a mondattal,hogy most is rám gondol,aki tudja,hogy egy homlokpuszival sokkal előbb levesz a lábamról, mint bármennyi virággal. aki megérti,hogy nem a pénze a lényeg, nem a telefonja, nem az esze és nem a kinézete, hanem ő a fontos, mi ketten vagyunk a fontosak (: 




Megjegyzések