mindennapok ..

szóval.. miért tűnt el az össze szavazat? 
és miért érzem,hogy rohadtul hiányzik valami az életemből? és miért érzem azt,hogy ez te vagy?
ezek után.. naivnak és elesettnek érzem néha magam.. aztán belegondolok,hogy én sose léptem volna le.. te igen. tulajdonképpen te vesztettél el engem.. 
kicsit kesze-kusza napjaim vannak.. 14 napja kész az én fecske tetoválásom ..aminek nagyon örülök, és hát büszke vagyok magamra,hogy kibírtam.. Tinával szépen felszálltunk a kettes buszocskára és elmentünk megcsináltatni.. sokkal rosszabbnak hittem de NEM! 
suli.. suli suli.. hm. semmi jót nem tudok róla mondani, a suli maga fos a társaságomat szeretem. :)
október 23.-i műsor lement.. szerintem jók voltunk, meg kell hagynom ez a darab sokkal jobban közelebb állt hozzám,mint a tavalyi .. lassan szünet (végre) esküszöm, minden nap egy küzdelem,hogy ki tudjak keli az ágyból..... 
mára ennyi.. kérdések kérdések hátán.. és jó lenne már egy-kettőre választ kapni..




Megjegyzések