írd le a TE kedvenced !

hahó emberek !
ha elolvastad és van kedved, írd le ide ( a bejegyzés alá ) a kedvenc idézetedet, kedvenc versedet, történetedet.. :) akár sajátot, akár mástól.. névvel vagy név nélkül .
kis kiváncsigások.. :) 
hajráá ..

Megjegyzések

  1. "Találkoztam valakivel. Szinte véletlenül. Nem kerestem. Nem számítottam rá. Tökéletes vihar volt! Ő mondott valamit. Én válaszoltam rá. A következő pillanatban arra eszméltem, hogy vele akarom leélni a hátralévő életemet. Itt érzem a zsigereimben. Lehet, hogy ő az igazi! Teljesen őrült, bizonyos értelemben megnevettet... csak hisztérikusan. Lenne rajta mit állítani."

    VálaszTörlés
  2. "Ne felejtsék el, hogy bármilyen hosszúnak tűnik is az életük, a haláluk még hosszabb: örök." Robert Merle - Madrapur;

    "Aki a múltat tagadja, az életet tagadja, s aki a múltat átírja, a jövőt lopja meg." Raana Raas - Az ogfák vöröse

    "Ha ismersz olyat, aki alkoholba akarja fojtani a bánatát, világosítsd föl, hogy a bánat tud úszni." Pittacus Lore - A hatok hatalma

    VálaszTörlés
  3. "Üresség ölelte körül. Mindenki más, akit csak ismert, része volt egy láncnak, ahol a szemek egymásba kapcsolódtak. De ő szabadon lebegett, nem tartotta megkötve semmi. Arról ábrándozott, hogy rátalál a láncra, ami az övé, és amely csak azáltal válhat teljessé, hogy a hiányzó szem előkerül."

    VálaszTörlés
  4. " Az élet megy tovább, veled vagy nélküled az már a te döntésed. "

    VálaszTörlés
  5. "Kedves Kemény Munka,
    valaha utáltalak,
    Amikor hívtál,
    hallottam, de inkább elfutottam előled.
    Amikor tudtam, hogy közelegsz,
    mindig elbújtam .
    Amikor rászedtél másokat, hogy beszéljenek velem
    kifogásokat találtam, hogy elmeneküljek előled.
    Féltem a fájdalomtól, mert nem akartam, hogy bántódásom essen.
    Féltem a bukástól, szóval inkább meg sem próbáltam
    és féltem a nevedtől, azt látván, hogy mit tettél másokkal.
    Mit képzelsz, ki vagy te?
    Arra kéztetsz, hogy féljek attól aki vagy?
    Visszaverődés a tükörben,
    árnyék mögöttem,
    teszek egy lépést, és te még mindig előttem vagy.
    Izzadság az arcomon,
    könnyek a szememben és én tovább folytatom.
    Még nem hallottalak hazudni.
    A szegényeket gazdaggá teszed, az elégtelen tanulókat jelessé.
    Van valami az ég egy adta világon amire képtelen vagy?
    Most nézz rám,
    Te tettél azzá aki ma vagyok
    és neked köszönhetően van ez a győztes, és soha nem adom fel hozzáállásom.
    Feladni?
    Még csak nem is ismerem ezt a szót.
    Amikor más feladja én folytatom.
    Amikor mások alszanak én még keményebben dolgozom.
    Amikor azt mondják, hogy ezt nem tudom megcsinálni és nem számítanak rám
    megmutatom nekik, hogy igenis képes vagyok rá!
    Amikor az álmaimról mesélek nekik és kinevetnek,
    teszek róla, hogy én nevessek a végén.
    Én olyan ember vagyok aki követi az álmokat, ez azt jelenti,
    hogy én a saját álmaim követem és nem másét.
    Csak én kerekedhetek felül magamon,
    Megküzdök azzal a munkával, amit rám bíztál.
    Nincs vesztenivalóm.
    Nem fogok veszíteni!
    Ha ilyen messzire eljutottam, nem állok meg most.
    Ó Kemény Munka,
    Édesapámnak igaza volt rólad, tényleg kifizetődsz, és ezért én szeretlek.
    Hogy ne tudnálak szeretni?
    Már nem rejtőzöm előled többé, már várok rád.
    Valójában, hol vagy most?
    Szükségem van rád, mert én bízom,
    a kemény munkában."

    VálaszTörlés
  6. Akkoriban úgy gondoltam, hogy soha nem akarok már szerelmes lenni. De akármennyire fáj is, akármennyire kínzó, szeretnék még egyszer ébren álmodni, még egyszer tiszta szívből szeretni valakit.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése