mindennapok..

sajnos nem voltam túl sűrűn mostanság.. mindig csináltam valamit, vagy éppen csak döglöttem az ágyban és unatkoztam.
nos .. mondanám,hogy majd hétvégén leszek, de szombaton kora reggel megyek Bécsbe.. szóval nem tudom. a témahét persze meg lesz tartva, csak szavazzatok-szavazzatok.
sulis mindennapok, Regi mellé kerültem a hátsó padba. teljesen jó minden :) 
lassan karácsony, sőt lassan mikulás, egy nap.. én nem tudom. sose voltam annyira oda ezért az ünnepekért. 
suliba kéne majd csinálni karácsonyi műsort, szokásosan szerintem a 10 B semmi érdekfeszítőt nem fog csinálni. nem mondom,hogy rossz napjaim vannak, mert nincsenek.. de olyan semmilyen hangulat van állandóan.
hiány,magány, unalmas percek, tanulástól fájó fejek, zenehallgatások, finom teaivások, sok baráti beszélgetések, alvások, karácsonyi zenehallgatások, hidegek, fáradságok, szünetvárások, egyedüllétek 
úgy kb. ezek töltik ki mindennapjaimat.. meg persze, nagyon sok ember felidegesít.. de hát.. :)
" Az élet megy tovább, veled vagy nélküled az már a te döntésed. "

http://data.whicdn.com/images/45292147/delicious_hot_coffee_by_pamba-d5mymaz_large.jpg




Megjegyzések